< Till bloggens startsida

10 dagar, istället för 30

Den här 30 dagar var allt för lång så jag kör på den här istället!
Börjar nu på en gång, fast i ett annat inlägg, hörs om några sekunder då. Hehe.

 

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 - 3 låtar som påminner mig om någon tid som varit.
Dag 3 - Min favoritårstid och varför.
Dag 4 - Bild på mig & min bästa vän
Dag 5 - En bild på ett ställe jag varit på.
Dag 6 - En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 7 - Vilket humör är du på?
Dag 8 - Dagens planer.
Dag 9 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 10 - En låt som får mig att gråta.

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

Dag 2 - 3 låtar som påminner mig om någon tid som varit.

Dag 3 - Min favoritårstid och varför.

Dag 4 - Bild på mig & min bästa vän

Dag 5 - En bild på ett ställe jag varit på.

Dag 6 - En bild på mig själv för ett år sen.

Dag 7 - Vilket humör är du på?

Dag 8 - Dagens planer.

Dag 9 - En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.

Dag 10 - En låt som får mig att gråta.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0