< Till bloggens startsida

Amanda Fondell - All this way



Sitter och leker runt på datorn bara just nu, har inte gjort något speciellt på hela dagen faktiskt. Imorgon kanske Rebecka ska färga mitt hår om hon är frisk vilket jag hoppas hon är! Ska gå upp och käka något nu, fick ett tips förut av en vän att äta mycket pepparkakor för man går upp i vikt av det, men igår så sa jag det till honom att det inte alls funkade, men när jag vägde mig idag så visade det att det tydligen hade funkat, fast om det är pga pepparkakorna eller all den pizzan/kebaben jag ätit dom senaste veckorna vet jag inte, jag Oscar och Rebecka har ju vår söndagstradition, pizza på söndagar, bakis eller inte. Fast den här söndagen vart det inget eftersom jag fyllde år och Rebecka orkade inte, oscar vart lite putt på oss, haha.
Sorry Oscis vi tar igen det nu på söndag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0