< Till bloggens startsida

Dag 2 - 3 låtar som påminner mig om någon tid som varit.

The calling - Wherever you go
Den jag lyssnade på när Joakim dog, så det är hans låt nu liksom. Världens finaste bästaste bästavän.

Kapten Röd - Alla låtar typ
Då tänker jag alltid tillbaka till lägenheten i somras, där uppe har man ju gjort allt, nyktra som fulla. Haha vilka minnen man har därifrån, det var alltid där vi hängde i somras, skön musik, skönaste vännerna, massa drama, varje kväll hade minst en som spydde, en som grät, en som däckade, fast framför allt så skrattade alla, hela tiden. Saknar det där lite faktiskt, var rätt skönt förra helgen när vi var där, inte för jag var där sålänge tror jag, men själva principen ba kom fest i lägenheten! Skönaste tiderna.

Pittbull - Hey baby
Haha min & Julias låt (min gamla fostersyster - som jag dock fortfarande ser som en syrra!) tänker alltid när hela familjen satt i bilen påväg till Boda Borg med grannarna och jag Julia fick sköta musiken, kopplade in hennes iPhone och dunkade den här typ hela vägen. Haha dom var rätt trötta på den efter ett tag men vi satt där bak och körde stenhårt alltså!


Det var ganska svårt att komma på bara 3 st, man har ju så himla många, varje låt förknippar man med någon tid liksom, nu ska jag fixa mig lite smått sådär sen ska jag antagligen dra iväg och möta upp en vän här i Huddinge, ooooh, nej men vi hörs då när jag kommer hem igen antar jag! Tror inte det blir så jätte sent.


Haha alltså den här bilden från lgh:en är ju så standard, precis när  Jocke skulle starta vattenkriget. Oj Erika vart glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0