< Till bloggens startsida

Daniel Adams Ray

Hallå hallå, sitter i sängen och leker runt lite på facebook osv, lyssnar lite på DAY:an!!! Man kan ju aldrig tröttna på gubben i lådan alltså. Idag har jag, vaknat, ätit lussebulle, sovit, gjort toast (hahaha sen när jag skulle äta den ena så var det en mandel på baksidan av mackan, hel stört haha, vart kom den ifrån liksom?) sov lite mer, kolla på lite film, ätit pepparkakor. Har typ ätit pepparkakor i en timme nu. Hittade massvis med pepparkakor i massa burkar så det var ju härligt. Sitter och laddar ner första säsongen av O.C också, man kan ju aldrig tröttna på den serien, nu är det bara 12 timmar kvar, haha "wey" jamen det var ju min dag. Ska sova tidigt ikväll också tänkte jag så jag inte försover mig och missar mötet imorgon, då kommer jag döda mig själv. Helt ärligt, verkar ju inte vara så lätt att boka möte med Bryggan, alltså så heter stödboendet, så jag måste vara pigg och så. Alltså nu bara snackar jag på om allt och inget. Mandarin och citron liksom.
Ska gå upp och kolla på ett avsnitt och True blood nu, om jag vågar haha. Lite läskigt faktiskt och nu har Dan och Ingrid gått och lagt sig så då är det mer läskigt. Haha jag är en mes.
Slänger in lite blandade bilder här åt er. Kuligt.
Någon gång i höstas, jag skåne och marcusss.
Kolla, en liten mandel där liksom. Friskt..

Åh hey sexi ;) kan jag få ditt nr? :$$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0