< Till bloggens startsida

&#("/#¤

Vart på skit dåligt humör bara helt plötsligt nyss. Ba mitt från ingenstans

Jag stör mig på vinterjackor, även om jag gillar min jacka alltså den är fin och så, men jag passar inte i vinterjackor ser så dumt ut för dom är så stora och armarna så biffiga och så ba åååååh jag hatar vinterjackor!!!!! HATAR VINTERN hatar snön, sålänge man är inne är det fint och puttinuttigt sen ute så ba spyr jag på den. Hatar att det är så jävla halt ute, ärligt det första jag gjorde när jag klev utanför dörren var att halka och göra illa svanskotan i trappen. BRA JOHANNA BRA. Jag hatar att dom tre jeansen jag använder är helt cp, på ena är knappen sönder, på dom andra är dragkedjan sönder och på dom svarta så tvättade jag helt cp så dom är inte svarta längre utan typ gråa. ALLTSÅ FML JUST NU PÅ RIKTIGT. ALLTING ÄR VINTERHELVETES FEL. Jag hatar att jag tappade mitt bankomatkort och att någon köpte grejer för det, hatar att nu när jag får mitt nya så kommer jag inte ha mina 97 kronor kvar på kortet och kommer då inte kunna käka pizza på söndag. Hatar att jag inte vet vilken färg jag ska färga håret till. Hatar att jag bara har typ 3/4 tröjor jag kan använda. Hatar att folk är så dumma i huvudet hatar laddaren till min telefon är sönder hatar att min platttång suger hatar att mitt busskort tar slut 10 Januari vilket är snart och jag kommer inte ha pengar att köpa nytt sen, hatar ännu en gång det här med vinterjackor hatar att jag kanske inte kan träffa Erika för att en viss person har fuckat upp allt så att nej och rebeckis ska till farsta då är dom roliga liksom pooooff borta hatar att alltså jag vet inte ens vad jag hatar, jag hatar ba allt. Hatar att jag måste ställa mig och platta håret nu aafdhdfhd. Jag hatar också att jag skriver värsta böckerna till inlägg nu förtiden LIKSOM WTF MÄNNISKOR WTF. Jag vill typ spy.
FML FML FML FML FML


Åh men ja vad fint mitt öga är, åh ja älskar ögat mmmmm <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0