< Till bloggens startsida

Hahaha???

Alltså ja, Dan hade ju fixat trådlöst men mottagningen eller vad man ska säga sög i mitt rum sen igår kom han på att han glömt sätta på antennen typ eller vad det heter så idag jag ba åh soft sätter mig i vardagsrummet framför tven och ba glider runt på fb men då vill fortfarande inte internet funka, sen gick jag ner i mitt rum och tyckte att då kunde jag lika gärna sova men då funkar internet prima, åh blir alldeles glad. Så ska fixa lite musik till mobilen sen försöka sova, klockan är ju bara tolv just nu så det är ju härligt, hehe. Hejdå. 


Softade lite i badrummet på the first pic, sen hittade jag svergies snyggaste tröja på hm, jag ba kände för att gå ut med den, därför hade jag jackan på mig. Haha. Chaaarå bitchezzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0