< Till bloggens startsida

Home again

Tjena, kom nyss hem, as skönt! Har inte vart hemma sen i måndags tror jag, eller jo bara en kortis häromdagen typ 2 timmar. Ska bli skönt att sova i sin egna säng! Jaa, igår var det fest, som vanligt, haha herregud, nu är Erika, Becka och Jonna's mobiler fyllda med videosar på mig, speciellt Jonnas haha. Nej men det var kul, det var typ dom vanliga bara. Jaa, och idag har jag inte gjort så mycket, chilla lite hemma hos evelina käkade pizza och så, sen drog jag till Becka så kom Jonna, sen drog vi och käkade pizza igen. Haha. Jamen det är kul. Nu ska jag upp och käka något herrrrååå.
Internet har damp, oj ovanligt, så jag laddar upp maaassa bilder från igår snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0