< Till bloggens startsida

Im falling to pieces

är du bra vän med oskar hermansson?
är du bra vän med oskar hermansson?
Bra och bra vet jag inte om jag kan säga, men vi är ju vänner och umgås, vi träffas väldigt mycket nu då vi både sover hos Rebecka tillsammans. Eller alltså inte tillsammans, men ni fattar. Sen är han väldigt lätt att prata med, och han har alltid den lilla extra kollen på mig eller hur man ska säga. Men vi är vänner. Inte bra vänner och inte "bekanta" utan bara vänner. Oscar*

är det sant att ni har strulat btw?
Angår inte dig/er.

feg att inte svara? du har hållt på med alla i de gänget? skåne oskar marcus och jocke? slampa
Oj, förlåt att jag inte svara på ett dygn???
Nej jag har inte hållt på med alla i det gänget, och även om jag hade det, shit vilken slampa jag skulle vara? Veeerkligen.



Nu ska jag gå duscha sen fortsäta tvätta. Har vart lite nere med bloggningen pga vissa saker, har mycket att tänka på osv. Men nu känner jag mig bättre efter att ha stängt ute allt ett dygn. Stängde av telefonen/internet osv. Skönt faktiskt. Aja ska duscha nu, hörs säkert sen.


Tja, Johanna här, skidproffset!!! Ett års gammal bild faktiskt, kolla vad kort mitt hår va?!?! Fast ska faktiskt åka med huddingefamiljen till Dalarna den 15 December, om jag bor kvar här då, och om jag känner för det. Får bestämma själv faktiskt. Så får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0