< Till bloggens startsida

Im gonna run this town tonight



2 bilder från idag, drog och käkade pizza, sen drog vi till Ica, haha ärligt lyssna på det här, en 2 l cola, en hello kitty och ben ten dricka, 2 chips påsar och 2 kladdkakor. Hur tjocka?! Haha. Gooott. Sen kom jag hem nyss typ, letade fest rätt länge men alla var skit tråkiga så hittade ingen direkt lockande, så drog hem istället nu, och när man väl är hemma i Huddinge nej men då ringer telefonen och smsen ramlar in, fuck live. Lär ju åka tillbaka, eller aa om tågen gått hade jag nog gjort det, det är ju trots allt min födelesedag! "Wie" 
Nu ska jag spela spel på fb käka kladdkaka och dricka julmust. Har även tappat mitt bankomatkort idag. BRA JOBBAT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0