< Till bloggens startsida

lite kkkuligt sådär

Vaknade nyss, nu har jag väldigt tråkigt, har ätit en lussebulle och druckit saft, nu ska jag snart gå göra toast. Cha på er.

OM MIG-
Hur lång är du? - 165 typpppp
Hur mycket väger du? - 46,6 (!!!!!!!)
Har du några piercingar/tatueringar? - piercings i öronen och i tungan, gaddning på ryggen
Vad vill du bli när du blir äldre? - jag har ingen som helst aning. bartender kanske?
Är du singel? - ja föfan!
Har du syskon? - min finfina syster sara
Var bor du? - nynäshamn, blä
Är du nöjd med dig själv? - nä egentligen inte
Din favoritmaträtt? - kyckliiiiing!
Vilken maträtt kan du verkligen intte äta? - surströmming. EUUUUUUW
Din naturliga hårfärg? - blondie
Har du bra betyg i skolan? - Asså bra och bra. dom duger väl
- SENASTE -
Som ringde dig? - sara
Som smsa dig? - nadinis
Som du smsa? - nadinis
Som du kramade? - emmelie
Som du kysste? - he he he, chacha långis
Som du slog? - johan tror jag haha..
Som du bråka med? - bråka och bråka. jag gör inte sånt längre
Som massera dig? - pepps
Missade samtalet? - sara
- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - nej
Hur många gånger har du varit kär? - asså kär, kär - en gång
Har du blivit dumpad? - ja
Har du dumpat någon? - jaaaa
Är du romantisk? - ja föfan!
Kärlek vs sex? - jag vill inte ta det då helas min familj läser min bloggis, hehehehhe
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - nej, inte jag inte
Vad faller du för hos killar? - åååååh ögonen - dom säger allt
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - yepp. kolla på mormor och morfar!
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? - ja, hade inte kunnat ta det själv
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - asså. när man är gift?..
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - beror lite på liskom
- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - nej, jag luktar illa
Parfym? - nej, tycker om min personliga doft
Kjolar? - nej. tror inte ens jag ägen någon
Klänningar? - asså, på typ nyår?
Hoodtröjor? - ja herregud
Hårmousse? - nej
Hårspray? - ytterst sällan
Klackskor? - plötsligt händer det!
Body spray? - näääää
Rouge? - nä
Foundation? - nä
Ringar? - köpte min första i helgen, så snart kanske?!?!
Mössa? - aa, när man har en bad hair day
Hårband? - nej
Nagellack? - aaaaa oftast
- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - aaa men det var ett tag sen
Har du druckit alkohol? - aa
Röker du? - neje
Snusar du? - nej
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - inte vad jag kommer ihåg
Har du tagit droger? - nej
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - ja det har väl hänt
Ljuger du ofta för dina vänner? - nej
Har du varit otrogen? - nej
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - nä, dom gör inte sånt längre
Har du hotat någon? - kanske
Har du mobbat någon? - bara johäna
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - ja det tror jag va
Är du glad just nu? - nä
Har du en hund? - ja
Har du en katt? - jag har faktiskt 2
Har du varit utomlands nångång? - aaa
Har du svarat ärligt på alla frågor? - men ja? hallååååå
Är du blyg? - nä typ inte. tror jag iallafall heheheh
Ska du ta körkort? - ja föfan
Ska du tatuera dig/pierca dig? - aaaaa
Vill du har barn? - vet inte
Hade du kunnat adoptera? - yepp
Hade du kunnat adoptera bort? - vet inte
Har du en egen dator? - aaa, eller den är på lagning nu men
Går du i högstadiet? - nej
Går du på gymnasie? - jaaa
Är dina föräldrar skilda? - yepp
Mår du bra just nu? - nja
OM MIG-
Hur lång är du? - En och sjuttio någonting
Hur mycket väger du? - 55 kg
Har du några piercingar/tatueringar? - Nej
Vad vill du bli när du blir äldre? - Ingen blekaste aning
Är du singel? - Jajamen!
Har du syskon? - Aa
Var bor du? - Huddinge
Är du nöjd med dig själv? - sådär
Din favoritmaträtt? - pizza såklart
Vilken maträtt kan du verkligen intte äta? - Kräftor
Din naturliga hårfärg? - Blond
Har du bra betyg i skolan? - Går inte i skolan
- SENASTE -
Som ringde dig? - Soctant
Som smsa dig? - Erika
Som du smsa? - Erika
Som du kramade? - Oj, Marcus tror jag
Som du kysste? - Johan
Som du slog? - Haha ingen aning
Som du bråka med? - Mamma eller Jennie
Som massera dig? - Tycker inte om massage
Missade samtalet? - Oscar
- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - Nej
Hur många gånger har du varit kär? - Noll
Har du blivit dumpad? - Ja
Har du dumpat någon? - Ja
Är du romantisk? - Nej haha
Har du haft ett kk-förhållande med någon? -  Kan man väl säga
Vad faller du för hos killar? - Mest personligheten, den ska liksom vara alldeles gullig
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Haha nej
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? - Nej
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - Jag vet inte, 15 kanske när man blir byxmyndig liksom
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - Här har du en pizza
- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - Ja
Parfym? - Ja
Kjolar? - Haha neeej
Klänningar? - Nej
Hoodtröjor? - Ja när jag går runt hemma mest, fast jag brukar alltid ha en i väskan om det skulle bli kallt liksom
Hårmousse? - Nej
Hårspray? - Aa
Klackskor? - Nej
Body spray? - Aa
Rouge? - Nej
Foundation? - Ibland
Ringar? - Ja
Mössa? - Inte så mycket längre
Hårband? - Nej
Nagellack? - När jag orkar haha
- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - Ja
Har du druckit alkohol? - Ja
Röker du? - Nej eller ibland typ
Snusar du? - Nej fy
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Ja, fast asså den var redan sönder, jag bara krossade lite mer
Har du tagit droger? - Nej
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Ja
Ljuger du ofta för dina vänner? - Nej!
Har du varit otrogen? - Ja
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? -  Halvt
Har du hotat någon? - Aa
Har du mobbat någon? - Ja
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Nja
Är du glad just nu? - Aa
Har du en hund? - Nej
Har du en katt? - Nej
Har du varit utomlands nångång? - Ja
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Haha ja?
Är du blyg? - Nej haha
Ska du ta körkort? - Planerar väl det
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Tror det, vet inte
Vill du har barn? - Nej
Hade du kunnat adoptera? - Ja om jag ska ha en unge lär jag inte föda själv, fyfan
Hade du kunnat adoptera bort? - Kan inte svara på det, det är jobbigare än man tror skulle jag tänka mig
Har du en egen dator? - Ja
Går du i högstadiet? - Nej
Går du på gymnasie? - Nej
Är dina föräldrar skilda? - Aldrig vart gifta
Mår du bra just nu? - Gör jag väl


Här har jag mössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0