< Till bloggens startsida

Mandarin

Hemma från Kungens kurva nu, vi åt thai mat gick runt och kollade lite i affärer och så la vi undan en jacka till mig! Eftersom min andra vinterjacka jag hämtade hos min mamma var tydligen sönder märkte jag när jag kommit hem, så var det ett erbjudande på Stadium att om man lämnar in sin gamla så får man 300 kr rabatt när man köper en ny, så min jacka jag ska köpa kommer bara kosta 699! Vilket kap, dock är det en herrjacka egentligen men det syns inte alls och den passade ändå, så det är ju perfekt. Ska åka dit imorgon och köpa den! Härligt, trodde nästan jag skulle få gå runt med skinjacka eller en vinterjacka man inte kan stänga, dragkedjan är helt paj. Men nu är problemet löst. 
Ska hoppa in i duschen nu, puss.





Dom fyra första är gamla från vintras/våras och dom två nedra är nya från den här månaden. Haha oj vad jag har förändrats måste jag faktiskt säga själv.

Kommentarer
R

Kan inte du berätta om din sommar? Asså sommar 2011' :)

2011-12-08 @ 00:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0