< Till bloggens startsida

You da one

Tja, har precis käkat lite middag, gjorde nudlar, haha oooh, lär ju leva på det när jag flyttar till min egna lägenhet. Pratade med soctant idag hon hade pratat med sin chef och allt så nu är det klart! Weeey. Idag har jag inte gjort ett piss verkligen, tänkte duscha och sånt nu typ, är förövrigt så taggad på nyår!!!!!! Tänkte köra nyktert men ångrade mig, lite ska jag allt dricka, är ju ändå bara nyår en gång på år, vill iallafall inte vara bakis när vi åker till Björnriket dagen efter, blir lite jobbigt då att sitta i bilen helt bakis och grejer, men jag kommer ändå ha kul! 

Hahaha erika laddade upp bilden på fb, hahaha asså varje gång jag träffar henne så tar jag minst tio kort på mig själv, hhaaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0