< Till bloggens startsida

Bubble Witch Saga


Bloggar lite medans jag väntar på att jag ska få ett till liv på nörd spelet jag sitter och lökar, typ 5 min kvar tills jag får ett, jag är så dålig och dör hela tiden haha, har även vart på bana 10 typ hela dagen, klarar den verkligen inte. Haha, jag är så bra jag. Sitter och pratar lite med Erika om helgen och nyår, inte långt kvar nu, och snart fyller jag år! 17 barre, stor brud! Skulle dock hellre hoppa över 17 och bli 18 direkt, hur najs?!

Fick också en fråga om vilka jag umgås med, haha den var ganska svår, jag umgås ju mest nu med Erika och Rebecka skulle jag tro, men sen träffar vi ju alltid olika människor, jag och Erika brukar ju träffa Lollo, Emmelie osv, jag och Rebecka träffar typ alltid (?) Oscar, Jocke, Skåne och dom. Jag umgås mest bara med samma personer, haha. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0