< Till bloggens startsida

Dag 2 - Min första kärlek

Kan inte skriva något om den eftersom jag aldrig vart kär.

Men iallafall, kom nyss hem typ var i skolan ett tag, sen drog jag till Erika, var där och pratade liksom, sen drog jag till Becka där vi käkade lite middag och så kom Oscar sen också. Drog hem vid åtta typ. Ska försöka sova tidigt idag, ska ha möte klockan 11 imorgon så jag blir upphämtad kvart över 10. Härligt grabbar.
Nu har jag även bestämt mig om det här med skola och praktik, jag velade ganska mycket innan eftersom jag inte ville lämna mina fina flickor, men idag tog jag beslutet, så praktik blire.



Jag försökte leka lite cool genom att dra upp jackan sådär och leka lite stekig. Rackarns, det gick inte så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0