< Till bloggens startsida

Dag 5 - Vad är kärlek

Eftersom jag inte vart kär någongång så kan jag inte riktigt skriva om pojkvän kär, men kärlek för mig är mina vänner. Dom som står där och aldrig lämnar oavsett vilka snedsteg jag tar. Dom som får mig glad när jag är ledsen, dom som alltid visar utan att jag är speciell för dom utan att behöva säga något. Nya som gamla, så är mina vänner heltklart bäst.

En vän som helt klart måste nämnas är ju såklart Erika, jag skulle inte behöva säga så mycket mer än Johanna + Erika = Sant hon som verkligen ställer upp hela tiden, det var hos henne jag fick bo när jag hade inte hade någon annanstans att ta vägen, hon som verkligen står ut med alla mina fel jag gör och förlåter mig gång på gång. Och hon kommer jag alltid sätta i första hand. Love of my life.

Sen att folk tror att jag kommer glömma bort Erika för jag umgås med Rebecka är ju hel knas, fick ju en kommentar för ett tag sen om hur jag och Becka lärde känna varandra, så kan ju lika gärna ta det nu.

Jag träffade Becka på en fest, haha. Sen vet jag inte riktigt vad som hände, vi var på samma fest dagen efter på samma ställe, och alltså jag vet inte, vi började umgås lite smått sådär, sen vart det mer och mer för jag tror vi upptäckte att vi är ganska lika, vi är iallafall lika spårade, när vi är i farten då blir det inte lugnt alls! Jag är verkligen glad att jag träffade henne, hon är en sån härlig person och en riktig glädjespridare. Aa, är så glad över att vi blivit så bra vänner på sån kort tid!! Jag tycker om dig väldigt väldigt mycket Rebecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0