< Till bloggens startsida

You are the one that I've been dreaming of

Anonym om Hej på dig nystädade rummet:
vad gillar du för slagskillar ?:)
Anonym om Hej på dig nystädade rummet:
vad gillar du för slagskillar ?:)

Chacha, nej men det var typ svåraste frågan någonsin, förut gillade jag "farliga killar" ni vet, dom här som söp, slogs, rökte osv nu tycker jag det är rätt töntigt när killen ska vara alldeles macho, och ba eeey jag är kille jag slåss och tar på din rumpa när jag vill. Om jag någongång skulle falla för en kille - vilket jag inte ens vill göra just nu - tror jag att det skulle vara någon som såg bra ut såklart, någon som skulle vara snäll och förstående, någon som skulle stå ut med allt mitt kaos jag har runt omkring mig, någon som skulle få mig glad när jag är som ledsnast, någon som skulle få mig att skratta när jag vill gråta, en kille som inte skulle skratta åt mig när jag höll på tönta mig utan skulle vara lika töntig själv, en kille som kan stå för att det här är Johanna, jag tycker om henne riktigt mycket, en killes namn jag skulle le bara av att få höra, en egoistisk kille (eftersom jag själv är så fruktansvärt egoistisk och skulle då slippa pressen av att den killen inte tycker jag ger allt i förhållandet) en kille som har bra stil, en kille som skulle festa lika hårt med mig, en kille som erbjuder sig sovplats för jag inte ska åka hem själv även om det bara handlar om någon timme, någon som erbjuder sig sin jacka för att jag fryser, någon som är helt jävla efterbliven, en kille som inte så puttinuttig inframför alla, en kille som inte sätter mig först hela tiden, men när jag mest behöver det så finns han där.

Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst men det spelar ingen roll, för jag har inget behov att ha en sån perfekt pojkvän, och jag vill inte ens ha någon just nu, för jag är så dålig på det, och man känner sig så instängd på något sätt. Det är nu man är i dom bästa åren och jag är för egoistisk för att dela dom med någon annan. Jag skulle aldrig klara av att helt plötsligt säga "vi" istället för "jag". Fast nu kommer ni tänka lalala så säger hon nu för hon inte träffat den rätta och lalala, men även om jag skulle träffa den rätta skulle han fan få vänta ett tag, för först vill jag leva loppan ;PpPpPpP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0