< Till bloggens startsida

Påsklunch

Duschade för ett tag sen nu var nyss jouren här, hon hade ett viktigt meddelande att jag VERKLIGEN var tvungen att komma till bryggan halv tolv imorgon för då hade vi påsklunch, åh kul. Verkligen längtar, nooooot. Sen är det skola, sista skoldagen!!! Är fan taggad på att börja jobba på coop, haha sjukt men ändååå!!! Imorgon efter skolan ska jag köpa massa frukt och godis och tjejtidningar och sen hem göra fruktsallad och bara lägga mig under täcket och hoppas att dagen går över fort. Om 60 min är det 5 April, det gör så jäkla ont.

Nu ska jag fortsätta prata lite med Bennyboooi var ett tag sen jag pratade med honom så det kändes lite long time no seen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0