< Till bloggens startsida

Saknar dig bästis

Ska gå upp och fixa mig nu, vill egentligen bara ligga kvar i sängen och inte röra mig härifrån på evigheter. Trodde inte det skulle kännas såhär jobbigt som det faktiskt gör. Jag kan inte förklara känslan, det känns tomt inuti mig samtidigt som jag har en sån fruktansvärd klump i magen. Och det gör ont, jag vet inte vart jag känner bara den här smärtan som ilar genom hela kroppen. 

Nu måste jag verkigen börja fixa mig om jag ska komma i tid tilld den påsklunchen som jag inte alls har någon lust att åka till, sen sitta där och låtsas vara så himla glad. När jag egentligen vill skrika tills min röst tar slut och gråta tills inte en ända mer tår kan bli fälld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0