< Till bloggens startsida

Tidsfördrivvvv

Senaste:

Person som du sov i din säng med: Robin
Mottagna meddelande på facebook: Godnatt <3 från JoEEl
Skickade sms: Poppis brud
Mottagna samtal: Matthew
Missade samtal: dArin
Personen du fick en puss av: R
Du kramade: R

Har du:

Brutit benet: Nepp!
Haft sönder ett glas: Ja
Ätit sushi: Nej usch
Tagit droger: Det med
Rökt: Ja
Snusat: På fyllan gör jag bara det
Skolkat en vecka i rad: Hehe aa
Haft cancer: Nonono

När:
Drack du senast alkohol: Lördags
Gick du senast på toaletten: Idk, har inte direkt koll på hur längesen det var
Grät du senast: På ballen för någon timme sen
Skrattade du senast: Igår
Köpte du senast något: Igår tror jag
Gick du och la dig igår: 11 typ haha, trött
Vaknade du idag: Ett

Vem:

Är din bästavän: Erika och Becka, även om jag becka inte träffas allt lika ofta längre, fast jag vet dock vad anledningen är till det faktiskt..
Känner du inte: Äh, Britney Spears 
Betalade senast något åt dig: Grannen
Gav dig senast något: Fick cigg av Jennie
Spenderade du minst en timme med igår: Robin
Fick dig senast att skratta: Joeeeeel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0