< Till bloggens startsida

Dagens

Humör: blä
Plus: kom nyss på att jag inte ska till skolan imorgon hehe
Minus: håret suger k*k
Kläder: jeans, linne och kofta liksom
Frisyr: fläta eller uppsatt, inte bestämt mig än
Låt: skrillex - bangarang
Händelse: inget än
Planer: skola, kolla på universitet osv. suger med andra ord
Drog: skrillex
Måste: göra mig iordning
Saknad: johäna
Önskan idag: att dagen går fort hehe
Humör: helt toppen
Plus: FICK IGÅNG MIN SAMSUNG!!! WEEEEY!!!!
Minus: samsungen dog igen
Kläder: har bara gått runt i mjukis hela dagen hehe
Frisyr: utsläppt och alldeles blött
Låt: Kärlek vid sista ögonkastet <333333333
Händelse: hade värsta matlagningsprogrammet när jag lagade mat, man ba oj kul liv man har
Planer: dricka iskallt vatten med isbitar i och sen kolla på en prinsessas dagbok som börjar kl nio!
Drog: O.C
Måste: fixa telefonen igen
Saknad: Erika och Becka
Önskan idag: Att torsdag kommer snabbt, och sen lördag då ska jag och erkan ba mysa med tacos och kladdkaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0