< Till bloggens startsida

Dagens

Dagens humör: Toppen!
Dagens frisyr: Mössa
Dagens klädsel: Jeans och en topp från Gina, eller tunika fast inte lång, eller aa skitsamma.
Dagens borde: Gå köpa cola haha
Dagens vill ha: Pengaaaar
Dagens längtan: Cola, haha
Dagens beroende: Musiken
Dagens tråkigaste: Skolan, fast asså det känner ju lite kul ändå när man har en läckerbit att spana in ;-) Nej haha skoja, men det känns faktiskt inte lika jobbigt att gå dit då, hehe
Dagens person: Jag själv hehe
Dagens irritation: Att dom inte vet när jag ska få min nya soffa
Dagens händelse: Skolan lääätt, fick as mycket beröm. WOho.
Dagens onyttiga: Colan, som jag ska köpa hehe
Dagens bästa: Att jag drog till skolan fast jag försovit mig så mycket. Är faktiskt stolt över mig själv.


Snygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0