< Till bloggens startsida

Dumma turkkiosk

Gick till den kära turkkiosen med håret i en knut och fortfarande hårfärg i ansiktet tänkte att jag är ju ändå lite polare med gubben där, men nej då var inte han där, och så har dom en gräns inge kortköp under 50 kr men den snälla gubben brukar strunta i den när jag betalar men icke sa nicke att den här gubben som var där sa att jag inte fick handla på kortet under 50, och han kollade på mig som om jag hade någon sjukdom med alla fläckar i ansiktet. Kul. Ska inte visa mig utanför dörren förrän jag verkligen har fixat håret. Nu ska jag äta chips och läsa min tidning jag var tvungen att köpa för att ens få köpa något över huvudtaget. Lifes is fun today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0