< Till bloggens startsida

Dvd hehe

Aa drog iväg till skolan sådär i tid (!!!) kommer dit så var läraren fortfarande sjuk. ÄRLIGT. Men Gittan beställde pizza till mig hehe så satt där och chilla med en pizza och cola, sen skjutsade markus hem mig, innan stannade vi och köpte en dvd, woho. Så nu kan jag liksom kolla på film på tven, skönt att det vart än med usb uttag så det är bara föra över filmerna från datorn så ba woooaaah. Om jag fattar hur man kopplar in den först. Fattar noll just nu. BUhu. Jaja det löser sig. Imorgon är det iallafall efterlängtade torsdag, först går jag i skolan 11 - 14.30, fml, sen ska jag träffa rebban, vi ska storhandla haha fett taggad!!! men hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0