< Till bloggens startsida

fuck my life

Tjaaa, ligger i sängen och dör, jag är bakis, sjuk och sen på toppen av det så startar inte mobilen. FUCK MY FUCKING LIFE.

Vaknade iallafall för ett tag sen Becka ringde och sådär, kom hem runt halv fem imorse, jag och olivia fick åka taxi från nynäs till farsta, så tog jag tunnelbanan hem. Var iallafall en bra kväll, haha rätt spårad på många sätt. Slutade iallafall med kaos och jag grät för första gången på jätte länge när jag var full, fast dock var det bara för att det var så kallt och mitt och olivias tåg gick 2 timmar senare. hehe, men aa annars var kvällen kul iallafall haha gud. Men nu måste jag gå dricka något och fixa telefonen, hejsvejs.


Softa med lite chips och dipp när jag kom hem sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0