< Till bloggens startsida

Hahahahahaha

Anonym om -:
varför vill du inte ha ett förhållande med någon bättre det än att hålla på som en liten slampa :S man ser alltid dej med en ny kille på varje fest? Inge illa menat

Vi börjar med den här lilla små roliga kommentaren, hahaha. "Hålla på som en liten slampa" Vad vet du vad jag gör och inte gör, "ny kille på varje fest" Nemen vad kul att min egna lilla hater festar med mig varje helg - När jag inte ens festar varje helg längre. Jag och min vän Rebecka festade varje helg förut eftersom enligt dig din anynoma skitunge så är det allt vi gör, vi festar bara! Woho ParTey. Vi har aldrig umgåtts nyktra om vi inte har vart bakis. Men ärligt, du är ju lite knäpp. Jag och REbBaN umgås lika mycket nykta som fulla, om inte ens mer nu för tiden.
Och sen vill jag inte ens ha ett förhållande, hur många gånger ska jag berätta deeeeeeet för er. Och alla ba "lalala det är bara för att du aldrig vart kär" men det kan vara så men jag tröttnar på människor så fort, att ha en person där som alltid är där, att hela tiden tänka på nej då kanske han blir sur, på fester, och allt det där. Jag kan inte riktigt ta det där ansvaret eller hur man ska säga. Så låt mig vara en "liten slampa", man är bara tonåring en gång i livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0