< Till bloggens startsida

HATAR MITT LIV PÅ RIKTIGT

Tjaaa ser ut som en jävla äcklig tiger i huvudet. FUCK MY LIIIIFE HELT JÄVLA ÄRLIGT. Det här är det värsta jag gjort. Jag satt på jennies toalett och grät för jag ångrade mig så jävla mycket. Sen vart jag arg, asså aa jag var vääääääldigt arg sen kommer becka tror jag och säger nejmen asså kissie hade ju sådär förut typ. ÅÅÅH VAD GLAD MAN BLIR ÅH HEJHEJ JAG LIKNAR KISSIE WOHO, FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK MY LIFE. Köpte två mörkbruna hårfärger på vägen hem så ska ställa mig och färga håret nu, första gången jag färgar själv så kommer säkert bli skit fult, woho. Snällt av Jennie iallafall att hjälpa mig fast jag var så jävla sur osv. Fyfan.

Snygg mössa hade jag iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0