< Till bloggens startsida

I dont know where you going

Visste ni att...

Jag går ALDRIG ut i mjukis byxor. Erika har sett mig en gång ute med det. Då gick jag utanför dörren för att möta henne. Förut när jag gick i högstadiet hade jag alltid det. Nu skulle jag hellre dö än att gå runt med det och ba tjoho kolla på mig. Så jävla fult.


Wey. Mjukisbyxor!!! fult.

Jag "förbrukar" vänner så himla fort, eller har slutat med det nu på senaste tiden. Jag gick umgicks med dom i några månader sen sket jag i dom och träffade några nya så umgicks jag med dom några månader osv. Dom jag VERKLIGEN umgåtts med i flera år måste vara Jossan Madde och Bea, och Albin. Fast nu är jag inte vän med dom längre, haha, eller jag och Bea hälsar på varandra, men inte jag och Jossan eller jag och Madde.. Och jag och Albin är ju fortfarande vänner, vi pratar bara och träffas inte lika ofta som förut.



Första collaget är jag och Bea, sen andra är jag och Jossan och sista jag och Madde.

Jag hade en LÅNG period där jag alltid gick runt med såna här fejkglasögon, hahahaha skit fult!! Var typ så osäker på mig själv haha så då ville jag ha dom. hahaha Verkligen SKIT FULT. Skäms haha.




Här gick jag faktiskt ut med mjukis, idag. Orkade inte byta till jeans för att gå i tre minuter till turk kiosen precis vid mig och köpa cola. Tur att jag bara mötte en person. Men dog ju typ bara av det. Ville typ gråta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0