< Till bloggens startsida

I wish you were ugly



En bild från idag, utanför mig, grönt gräs och sånt där! Det känns ju helt amaaaazing! Tog dock bilden genom fönstret så den är lite dålig hehe. Men skönt att våren börjar komma, våren är faktiskt min favorit årstid <3333
Men iallafall, nu är big brother slut, någon brud man inte sett så mycket av åkte ut så det gjorde inte så mycket! Sen gick en annan självmant, hmm. Nu kollar jag på något konstigt program om typ stenar på ettan, alla andra kanaler har bara läskiga program, i'm a pussy. Imorgon är det iallafall Måndag, skönt att vara ledig, liksom no schooool! Ska ta en tripp till ICA tänkte jag, ska nog göra det rätt tidigt så jag inte vänder helt på dynen nu på lovet, då blir inte min lärare, eller psykolog, eller mina kontaktpersoner glada. Hehe vill ju inte att dom ska vara arga på mig. Men ska hänga i min soffa (som förövrigt har blivit svart nu! Först var den lila, sen vart den vit, och nu svart. Man ba gay.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0