< Till bloggens startsida

Im back

Ångrade mig, kan inte lämna min lilla blogg. Dock orkar jag inte med det här med bloggdesign så himla vidrigt äckligt. Och inget går som jag vill så jag lämnar det bara som hur det såg ut från start hehe. Imorgon ska jag iallafall till Jennie vi ska väl göra något kul, vi ska iallafall färga mitt hår! Så det blir ju spännande iallafall. Sen ska jag träffa Rebecka, får se om Erika skulle vara med. Vet inte riktigt hur det blir men det märks ju imorgon.

Snackar iallafall med Rebecka om Peace and Love, skulle vara så cp jävla kul att dra dit men vet inte. Måste lägga undan rätt mycket då varje vecka och aa asså det är lite tvek men det löser sig! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Scrubs, drar mot Nynäs vid tolv imorgon så ska upp rätt hyffsat tidigt. Tjingeling.


Bild från i helgen, killarna gillade att dansa runt i en ring och se dumma ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0