< Till bloggens startsida

Jag förstår inte

Sköööön dag, förutom att jag var så ful och såg som en liten fjortis i ansiktet buhu, skulle egentligen vart i skolan från 11 till 14.30, kom dit 11.30 och fick gå 12.30 för jag var klar, rätt skönt faktiskt, sen gick jag förbi ICA och köpte hårfärg, dock hade dom inte den jag färgade med igår och jag orkade inte gå ända vägen till konsum så jag tog en jag trodde liknande, men tydligen var den lite mörkare än den andra, iallafall på förpackningen men det löser sig! Nu sitter jag och kollar på pll, och käkar lite mackor. Helt okeeej. Blir bara hemma ikväll, orkar inte fixa mig och dra iväg, det var någon liten fest hos en polare ikväll men har faktiskt ingen lust. Sååå. "Woho hemmakväll"

Tänkte på en grej när jag kollade på pretty little liars, dom har förlorat sin vän hon är ju död, men det märks inte något alls på dom. Vissa har ju olika sett att bearbeta sånt, men någongång måste man få ut sig allt, jag valde att ta morsans vodka och sitta på rummet, dumt nog, men dom är ju omänskliga. Helt ärligt, jag kan fortfarande börja gråta om jag hör vissa låtar, jag kan fortfarande lika och skrika i kudden, och ha så många frågor, kan fortfarande bli helt borta helt plötsligt och skyller på att jag dagdrömmer när mina vänner frågar. Men ingenting märks på dom i serien, visst hehe det är en serie men jag fattar inteeeeeeeeeeeeeee. Dom kan väl iallafall gråta en skvätt lite då och då.

Förövrigt så är det exakt två år sen på Tisdag som Mikaela tog livet av sig. 
Saknar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0