< Till bloggens startsida

Jag ger dig chans på chans

Men mitt tålamod börjar verkligen ta slut nu. 

Håller på möblera om lite just nu, haha som vanligt. Längtar bara tills jag får min soffa!!! Dom har ingenstans att ställa min fula soffa eftersom förrådet är fullt, och gubben som äger lägenheten eller hur man ska säga VÄGRAR slänga soffan, hallå ärligt? Är han blind eller, den är ju piss ful. Men jag ska väl fortsätta här, håller för stunden på att byta sängkläder, ska bli skönt att lägga sig ner och sova ikväll alldele goooosigt. Ikväll SKA jag göra pasta carbonara. Herregud har skutit på det så länge, hehe. Jaja hejdåeee.

VARFÖR skulle någon vilja ha kvar den där soffan? Fyfan. Den kliar när man sitter på den skulle jag tro, det ser liksom ut som en sån. Har inte direkt testat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0