< Till bloggens startsida

köttbullar

Har nyss käkat lite köttbullar, kom in från grannen för ett tag sen skönt att man har hittat en polare, vi kollade på twilight typ. Aa. Vart lite planer för Fredag också men nu vet jag inte, en liten vän frågade om jag ville sova hos honom och då måste jag ju iallafall dra från feSTen runt elva, halv tolv har redan kollat upp hehe, asså aaaa. Ååååh. Fan vad livet ska fucka sig hela tiden.... BLÄ. fast nu överdriver jag faktiskt lite haha, sånt stort problem har jag inte faktiskt. Men aaa, ska läsa min nördiga bok och sen sova fett trött. Börjar halv ett imorgon, weeey.


haha älskar att jag heter K.bry på erikas telefon (iPhone 4, svart) (så att ni vet) (skoja bara hehe) fast hon heter ju dock slyna på min så hehhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0