< Till bloggens startsida

Kul kväll

Somnade runt kvart över nio igår (jag som har värsta sovproblemen och aldrig kan sova egentligen) vaknade vid elva igen. Höll på dö. Somnade igen runt 1. Och vaknade vid 7, somnade om vaknade halv 9. Man ba åh. Sköönt. Idag äre iallafall Torsdag, och Beckis kommer hit. Skönt, ska käka lite Pizza och ba mmm. Sen imorgon är det fredag, WEEY. Skulle festat men jag Erika (Som jag förövrigt inte träffat på HUUUR LÄNGE SOM HELST!!!) och becka ska bara hänga hos mig och käka lite chirre och dricka lite bubbel och äta lite candy, sen sover jag hos Kristoffer så det blir ju NaJJzZz. Sen på lördag ska jag och Erika ba hänga hos mig och äta lite chirre dricka lite bubbel och äta lite candy igen. Haha. 

HEiDo.




Två bilder från när vi var ute på sjön med familjen Werner, i SEPTEMBER tror jag att det var?? Iallafall den månaden som kommer efter Augusti, det var en kul helg.... NOT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0