< Till bloggens startsida

Lite bilder

Överförde lite bilder från Nokian jag hade där efter nyår när jag var i björnriket så nu kommer lite bilder xP


Här på natten när vi skulle åka, åkte typ vid ett bara för linda och william skulle sova. JAG VAR INTE GLAD.




Här hängde jag i bilen när vi kommit fram innan vi kunde åka till stugan, så dom andra roade sig med att åka skidor hela dagen. Satt där och väntade på dom från kanske 11 till 15, om inte till 16, kommer inte ihåg. Skit kallt. Hade mjukis där som ni ser sen när jag skulle gå köpa varmchoklad bytte jag om till jeans, det var jobbigt för det var väääldigt trångt.




Sen kom vi hem och jag började packa, så där ser det ut när jag ska packa, haha fiiint


och två bilder från nu, ska fixa håret lite mer och byta till svarta jeans så är jag klaaar. Ska möta brudarna vid globen kl 6, hörs imorgonnnn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0