< Till bloggens startsida

Litet test sådär på en tisdag

Har du:

Varit full? - Ja
Snattat? - Ja
Åkt helikopter? - Neeeej
Flygit? - Jajamen
Spytt pga alkohol? - Aa, freeesh
Somnat pga alkohol? - Ja
Varit utomlands? - Jajamen
Kysst en kille du inte känner? - Eh, aa
Sovit med en kille du inte känner? - Ja det har jag nog, tror jag. Jag vet faktiskt inte.

Vem:

Ringde dig senast? - Rebecka
Var den tredje senaste personen du pussade? - haha what? oj det var nog Olle haha
Smsade dig senast? - Erika
Kramade dig senast? - Någon på bryggan
Av motsatt kön sov du senast bredvid? - kristoffer
Av samma kön sov du senast bredvid? - Rebecka
Var du senast hemma hos? - Erika


Senaste:

Du drack? - Apelsinsaft
Åt? - Tacos
Kollade på tv? - Nu? Eller vadå jag fattar inte
Telefonsamtalet? - Rebecka
Du duschade? - Några timmar sen
Filmen du såg? - Another Cinderella Movie 3
Gången du färgade håret? - Hehe några månader sen, men på torsdag sker det igen!
Låten du lyssnade på? - Robyn - Time machine
Gången du var full? - Helgen, sämsta helgen någonsin förövrigt, fyfan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0