< Till bloggens startsida

LIV DÖD LIV DÖD MÅSTE VA PÅ LIV O DÖD

Nu kom nyss richard - haha ett jävla tjat om honom - och lämnade nya glas och bestick och tallrikar och sånt. Kändes verkligen hel kul! Ska kanske försöka sova tidigt ikväll somnade inte förräns halv åtta imorse, sov max två timmar så nu är jag verkligen hel trött!! Men måste städa och sånt, eller så gör jag det imorgon, kan inte bestämma riktigt! Men jaaa det är ju kul. HAha är förövrigt väääldigt ledsen över min och beckas förlust idag, vi köpte en platta cider, vi har börjat DIZZZZA vodkan nu vettni, så var det skit mycket strul så ba hade vi den så råkade vi vara så korkade så vi råka tappa 7 (!!!!!!!) cider ner för ett stup eller vad man ska säga, så typ 100 spänn ba tjarå.. Så vi var lite ledsna där ett tag, men det är okej nu. NOT.. Jaja. Köpte iallafall ett fint linne som jag ska ha på mig, kan inte fatta att mina vänner är 18 så det ska verkligen bli kul att fira dom och såå, maria hade tillomed 2 champagne flaskor, asså då vet man att det är fest på riktigt! Hejdå


Dansa på fest :PP xD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0