< Till bloggens startsida

Love live

Jag orkar inte. Mår sämre nu än jag gjorde imorse, inga jävla alvedon har jag fått. Jag är så jävla piss hungrig men orkar inte gå laga mat för då gör huvudet ont, och jag mår illa, plus att jag mår illa för jag är hungrig på det också. FAN VAD JAG HATAR DET HÄÄÄÄR. Jag är aldrig sjuk så det här är typ världens grej för mig. Jag dör om jag mår såhär imorgon då ska jag ju träffa rebban, och käääka pizza. AJa ska gå dricka vatten och försöka laga lite mat. FML FML. Hejdå.


Här är en bild från sist jag verkligen var sjuk, första veckan hade jag feber, blir frisk över helgen, sen fick jag något jävla virus i örat så woho då låg jag hemma en vecka till. DÅ ville jag verkligen dö. Kunde inte sova eller någonting för örat gjorde ont haha. FuCk LIfe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0