< Till bloggens startsida

Maskinen - Liv och död

Hänger i orten ni vet. Ska börja städa och så hinner inte göra det imorgon då jag har fullt upp, ska käka lunch med Richard, sen ska jag till Haninge och möta Becka, så ska vi fixa drickan till helgen, sen ska vi fika, wey, och på fredag kommer Lina Maria Amanda & Ronja! Sen på lördag blir det antagligen fest i Nynäs, så det blir några bra dagar, sen på måndag blir det en ny kula med skolan osv. 

Men nu ska jag sätta fart, tar ju hundra dagar att dammsuga med min dammsugare, den är sönder så jag har liksom bara ett litet hål att dammsuga med jag har inte den där grejen man drar på golvet, haha om ni förstår. Puuuuss.


Hahaha orkar inte den första bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0