< Till bloggens startsida

My plaaaaaace

Tänkte visa lägenheten för er nu hehe


Såhär ser det ut när man kommer innanför dörren liksom



Haha fin min handduk är där, torkat av solpuder och sånt på den haha dags att ta fram en ny kanske


Det var badrummet iallafall, det fina drapperiet har jag fått av Jennie, innan var det någon vitt med färgglada prickar as fult.





Och där har vi köket, fast just nu har jag inte diskat allt ska göra det nu när jag är klar med det här tänkte jag hehe


Ja jag har just nu filtar över soffan för den är så JÄVLA FUL, ska få en ny idag en vit från IKEA bara en helt vanlig. Ska bli as skööönt.

Det var "vardagsrums delen" eller hur man ska säga





Det var då "sovrums delen" i ramen har jag en bild från dagis ni vet klassfoto eller hur man ska säga, sen den andra bilden är jennie när hon var liten hihi




Det var ju då min lägenhet, lite mysig sådär! Längtar bara tills jag får min nya soffa, är så less på den fula jag har nu, det är ju fult att ha filtar över också. Nu är klockan fem haha, jag ska gå diska nu iallafall, har inga planer på att sova inatt, ska upp halv nio så om jag skulle gå lägga mig nu skulle jag aldrig komma upp och dessutom är jag inte ens trött.

Imorgon ska jag iallafall till Bryggan ska käka lunch med Richard, sen drar jag till Haninge och möter Becka och kanske Erika. Sen får vi se hur det blir, vart lite problem med drickan vi skulle hämta, men det löser sig! Så kommer inte skriva så mycket imorgon, so you know, puss förrästän om någon undrar så har smallville helt spårat ut, ni vet programmet, det är det ända som inte är läskigt på tven just nu. Dom ba slåss och sparkar iväg varandra till mars.. vad töntigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0