< Till bloggens startsida

Party rock is in the house tonight

Gårkvällen var faktiskt riktigt lyckad, alltid lika kul att festa med dom dära pinglorna! Kom till Becka runt 5 kanske så fixade vi oss så drog vi förbi jennie en snabbis så skjutsade Tommy oss till Nynäsgård där vi mötte Julia så drog vi till backlura och ba köööörde, sen sov jag och olivia hos Joakim med olle också. Vart väckt typ vid åtta så då var det bara att klä på sig och så drog vi, då gick jag hem till Oscar hämtade Becka liksom så drog vi hem, sen hämtade Tommy och Jennie mig där så åkte vi till mig, köpte pizzzaaaa också. Nu drog dom för ett tag sen, tommy fixade min säng och jennie städade lite. Haha sköönt.





DRäääGGgiga





om någon hittat en tröja ett diadem och haha aaa några andra saker som är mina så är det bara att höra av er hehe


Nu är jag rätt sliten efter en helgfestandes woho nu ska jag kissa

Kommentarer
Anonym

varför umgås du inte med erika längre? du umgås bara med becka ni är ju inte ens riktiga vänner ni festar bara :S

2012-02-06 @ 20:32:19
becka

cha cha her anonym !

tänkte på en grej , varför yttrar du dej om saker du inte vet ett skit om ? Att johanna aldrig skulle umgås med erika och att jag och johanna bara festar tsm o lalalla är bara BULLSHIT.

ville bara säga va jag tyckte liksom, att lägga sig i sånt man inte har en aning om är ganska töntigt faktikst (:

2012-02-06 @ 22:47:00
URL: http://bbeckass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0