< Till bloggens startsida

Rebban

Har världens bloggtorka idag så min vän Rebban kom med förslag vad jag skulle skriva om, så då kör vi om henne!

Vi har inte ens kännt varandra länge, vi träffades på en fest hos Corby, skit packade, sen dagen efter var det liksom fest på same place, så vi slog ihop oss och köpte en vodka, det var första kvällen vi spårade, vill inte ens tänka tillbaka. Men iallafall vi typ klickade eller vad man ska säga, så vi började umgås lite smått sådär, sen fick vi för oss att vi skulle baka någon dag, så jag drog mig ner mot Nynäs och hem till Rebban! Det var på höstlovet tror jag, jag vet inte riktigt vad som hände men vi verkligen hittade varandra på något sätt, bodde hos henne nästan hela höstlovet, och vi fick för oss att vi skulle göra "Fyra dagars krök" Så vi krökade fyra dagar i rad, och efter dom där dagarna hade vi gjort så mycket sjukt tillsammans så man inte ens kan förklara!!  

Så där är iallafall lite om hur vi träffades, i början var vi ju bara festpolare kan man säga, allt vi gjorde var att kröka, men sen tog det en helvändning och vi umgicks nyktra!! Kan ni inte tänka er va

MEn iallafall, Rebecka Rolandsson är en av mina närmsta vänner faktiskt, även fast det gått så kort tid, jag vet inte ens hur man ska förklara henne, hon är bara så himla skööön, hon finns alltid där om det är något, hon kan få mig att skratta även dom sämsta dagarna, vi blir så himla flippade tillsammans, vi taggar upp varandra på något sätt, vi har gjort så himla mycket sjuka saker så ni skulle dö, det mesta är rätt hemligt hehe för om det skulle komma ut så är vi döda. Veerkligen. Nu ska jag försöka sammanfatta lite för den här texten suger verkligen och är lite osammanhängande.

Rebban, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, vill inte veta heller, du är så himla braig och knäpp och verkligen min bästa spårarvän, och jag älskar dig, det gör jag verkligen! "Tack mitt hjärta för alla stunder vi delat"


Vad många bilder jag hade på oss, fast det är ju inte alla, men nu hoppas jag att ditt inlägg om mig inte sög lika mycket som mitt gjorde om dig. Hehe PUZZIZAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0