< Till bloggens startsida

så jävla ointressant

Test om att mellan himmel och jord.

1. Har du kysst någon denna månad?  Aaa
2. Vem fick du senast en kyss av? Olle
3. Vem kysste du senast? Olle
4. Vem av samma kön delade du senast säng med? Rebbbis
5. Vem av motsatt kön delade du senast säng med? Olle

1. Har du eget rum? Egen lägenheten hehe
2. Vad har du i ditt rum? Äh. Soffa fotölj tv säng hylla sängbord byrå bord matta osv
3. Vart bor du? Blåsut
4. Önskade du att du bodde någon annanstans? Nej
5. Kan du smyga ut genom fönstret från ditt rum? Eller så går jag bara ut genom dörren ;pPpPp

1. Har du en rosa tröja? Ja
2. Tror du att du är fjortis för att du har en rosa tröja? Aa (a'
3. Hur många väskor har du? Oj vet inte
4. Vad använder du mest för skor? Tygskor
5. Har du mer än 100 klädesplagg? No idea maaaaannen

1. Vart går du i skolan? Bryggan
2. Vad heter din klass?
3. Är du dum mot dom i din klass? Går inga andra i min klass
4. Varför går du ens i skolan? Aa brukar ställa den frågan till mig själv
5. När skolkade du sist? har gjort det dom senaste 5 månaderna kanske :PPP

1. Vem umgicks du senast med av samma kön? Rebbis
2. Vem umgicks du senast med av motsatt kön? Olle
3. Vad gjorde du och personen av samma kön? Sov typ haha
4. Vad gjorde du och personen av mottsatt kön? hehe
5. Vem av dina vänner är lika galna som du? Erre och Rebbe!!!

Kommentarer
Anonym

Assoooo rebbis..... Döda mig snälla, de där va typ de värsta jag hört

2012-02-05 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0