< Till bloggens startsida

Whats make me happy

Dag 03 - 4 bilder som gör mig glad
Dag 04 - En person som betyder mycket för mig
Dag 05 - Fem bloggar som jag är inne ofta på
Dag 06 - Tio sanningar om mig
Dag 07- Fem bilder från ett minne 2011
Dag 08- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 09 - En bild från när jag var liten
Dag 10 - En sak jag gör varje dag
Dag 11 - En bild som är över 1 år gammal
Dag 12 - En bild som inte är tagen i staden där jag bor
Dag 13 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 14 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 15 - En bild på ditt rum
Dag 03 - 4 bilder som gör mig glad
Dag 04 - En person som betyder mycket för mig
Dag 05 - Fem bloggar som jag är inne ofta på
Dag 06 - Tio sanningar om mig
Dag 07- Fem bilder från ett minne 2011
Dag 08- Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 09 - En bild från när jag var liten
Dag 10 - En sak jag gör varje dag
Dag 11 - En bild som är över 1 år gammal
Dag 12 - En bild som inte är tagen i staden där jag bor
Dag 13 - Någonting jag saknar väldigt mycket
Dag 14 - Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Dag 15 - En bild på ditt rum



Där ligger jag helt död i bakgrunden hehe


Min fina stråla <3


Sajad, från när vi var ute med båten med grannarna en vecka sommar 2011


Jag och ewa och nicoles ben haha,  någongång när vi var ute med båten sommar 2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0