< Till bloggens startsida

2011

 
Hur har året 2011 varit för dig? - lite upp och ner
Bättre än förra året? - Aa det kan man nog säga
Någonting du aldrig kommer glömma 11? - Jajamen
Har du flyttat under år 11? - Aa
Har du hittat en ny låt som du älskar? - man hittar ju typ nya varje dag
Isåfall vilken? - lär ju komma ihåg alla
Har du kysst en främling? - aa, kanske lite för många främlingar
Hur har du mått under året? - jag mår ju alltid dåligt eller vad man ska säga, men jag har vart väldigt glad
KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2011? - Kärlek är inte min grej, det märktes ju i mitt senaste förhållande
Har du varit kär? - Nepp
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Haha nej
SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej det räckte med sånt 2010
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon riktigt hårt? - Ja
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Det var väl dumma saker men jag tror inte jag ångrar något
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? - Ja det kan väl ha hänt
har du ljugit för en vän? - Ja
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen? - Aa, men det var inte så farligt
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Klart
SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - None
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Asså ja, eller inte elaka men dom var lite kaxiga liksom
Hatar du någon på din skola? - aa faktiskt
Har du gjort något framsteg? - nej vart bara sämre
Haft alla rätt på ett prov? - hahaha lär ju
VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Ja, beckis tex!!!
Har du förlorat en vän? - Ja många, sen Andreas som gick bort
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Hm, asså nej jag tror inte det
Har du haft en relation med en vän? - Ja, man är ju vänner innan man blir mer än vänner ju
ALKOHOL.
Har du drickit alkohol?- Ja
Har du varit full?- Ja
Har du däckat i en buske?- Nej jag tror faktiskt inte det
Varit så full så att du har däckat- Aa
Druckit tills du spytt- Aa jo
Gjort något dumt?- Ja det har jag väl
Har du rökt under 2011? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0