< Till bloggens startsida

Asså verkligen

Oj. Hehe har vart lite spänt här på bloggen, men nu har typ det mesta löst sig med helgen, inte riktigt allt fortfarande lite problem fast nu skiter jag i alla problemon och ba kööör. SÅ NU TAGGAR VI. Fast så var det bara tisdag, haha. Wey.

Nej men så äre! Nu är jag liksom glad igen. Ska laga lite mat och sånt snart, imorgon är det första dagen i Bryggans skola, börjar halv ett och slutar halv tre, haha sköööönt. Tar ju typ tio minuter att åka dit från mig också. Livet glider. 
Eller nej nu såg jag att första säsongen av The Hills var klar så ska sätta mig och kika, yeaaaah!!


hahahaha 2008. SÖÖÖÖT. Fick till och med foundation på läpparna. hahahagah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0