< Till bloggens startsida

BAJSHELG

ÅÅÅÅH. Ska bara sitta hemma själv i helgen, känns som man vill det när allt blir så jävla fuckaaaaat hela tiden. JAG HATAR MITT LIV ÅÅÅÅH BLÄ DÖÖÖÖ.
Jag vill typ ba weeeey äre fekke äääälleeeh bitchezzzzz?! !? ?! !? Men det har blivit fuckat med dagarna och folket och allt är typ bara äckligt jobbigt så jag vill dööööööööööööö. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

PARTY ALL NIGHT SLEEP ALL DAYAYAYAY. Nu ska jag gå fucka upp allt ännu mer, jag är ju så jävla bra på sånt, sånt och drama ju. SÅ ÄRE. u"Y/(""¤YRHA.

Kommer ta mina jävla cider och sitta på en rutten parkbänk själv annars. Becka kanske får hålla mig sällsksap. MEN ÅÅÅH ÄRLIGT JAG DÖR. HATAR LIIIIIVETTTTT.


Oj stor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0