< Till bloggens startsida

En desperat far - Block 44

Godmorgon, vaknade för ungefär 10 min sen av att pappa ringde och så, nu ska jag väl käka lite frukost och sen packa upp resten av alla saker, dom kom ju med min vita byrå iförrgår så nu kan jag äntligen få upp allt. Sen ska jag bara vara hemma och ba hänga, har inget busskort så kan inte åka någonstans, kan ju alltid använda den gamla smsbiljetten, men jag vet inte riktigt vilka zoner och sånt det är nu så haha. Aaa. Men jag tycker ju om att vara hemma i den fina lägenheten. Wie. Ska se om Erika har lust att komma hit idag tänkte jag hehe, men jaaa, i veckan kommer Jennie också, hon hade hittat en badrumsmatta och duschdraperi, för mitt är prickigt och fult hehe. Men nu ska jag äta lite. Herrråååå.


Jag menar liksom den vita byrån, innan var det en furufärgad sån där. SKIT FUL. Men den var sönder som tur va så då böt dom ut den mot en vit. Väääldigt tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0