< Till bloggens startsida

Ensamhället

Kan inte sova. Var jätte trött förur runt elva. Nu är klockan snart 3 och jag är inte alls trött. Har precis duschat i hopp om att kunna sova. Det är för mycket som jag tänker på tror jag. Varför jag ska putta iväg människor när jag börjar känna den där känslan, varför ska jag då förändra mig helt och bli otrevlig, skapa drama och sen dra. Varför varför varför? Hur kan jag känna mig så ensam, när det är tvärtemot vad jag är? Varför ska jag må så dåligt när jag är själv???? Panik. Skulle bara vilja festa så hårt just nu, så man fick glömma bort det jobbiga ett tag. Bara få vara glad och ha så jävla kul. Inte ligga här i min säng helt själv och bara fokusera på dom misstagen jag gjort bara idag. Sen ska vi inte prata om dom jag gjorde igår, och i förrgår. Listan kan göras lång, och det känns. Alla misstag lämnar spår, det värsta är när jag inte lär mig något från dom, utan gör samma visa om och om igen. FUCK IT BARA. 

Nu ska jag äta något, sen dra täcket över huvudet och hoppas på att jag vaknar sent imorgon, så jag bara kan dra till nynäs och vara bland alla människor och må bra. PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0