< Till bloggens startsida

Juste

MEN OJ glömde bort att typ halva backlura bor i min trappuppgång, så nu behöver man ju inte ställa klockan på halvsex på morgonen på en lördag såhär vettni. ÅÅÅH JA för jag ba älskar att vakna då och inte kunna somna om weeey. Happy day. Jag svääääär jag var inte glad, jag skrek till och med att dom skulle hålla käften men jag antar att dom inte hörde det eftersom dom redan skrek dubbelt så jävla högt. ASSÅ ÅÅÅH. HEjhej här kommer Johanna med sitt utmärkta morgon humör. Nu ska jag äta frukost, kl 7 på en lördagsmorgon. ÅÅÅH VAD KUL. 

Men det känns bra att jag kan bara kolla ut genom dörren och ba HEEEEY BACKLURA BOYS!!!! eller så blir det ju blåsut boys?? men  då får jag säkert massa nya vänner iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0