< Till bloggens startsida

Kul när man icke kan sova

OM MIG-
Hur lång är du? - Pretty tall
Hur mycket väger du? - 55 kg
Har du några piercingar/tatueringar? - Nej
Vad vill du bli när du blir äldre? - Inte den blekaste
Är du singel? - Jajamen!
Har du syskon? - Aa
Var bor du? - Blåsut
Är du nöjd med dig själv? - Duger väl, finns saker man vill ändra, men man får leva med det istället liksom och ba acceptera hur'e ligger till
Din favoritmaträtt? - pizza såklart
Vilken maträtt kan du verkligen intte äta? - Kräftor
Din naturliga hårfärg? - Blond
Har du bra betyg i skolan? - Nja, har rätt många ig
- SENASTE -
Som ringde dig? - Erika
Som smsa dig? - Thomas
Som du smsa? - Thomas
Som du kramade? - Jonna kanske
Som du kysste? - Thomas
Som du slog? - Oj vet inte
Som du bråka med? - Haha någon i lördags som vart elak mot olivia haha
Som massera dig? - tycker inte om massage
Missade samtalet? - Erika
- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? - Nej
Hur många gånger har du varit kär? - Noll
Har du blivit dumpad? - Ja
Har du dumpat någon? - Ja
Är du romantisk? - Nej haha
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - Kan man väl säga
Vad faller du för hos killar? - Alltså först kollar man ju utseende, men sen är det ju personligeten man verkligen faller för, och den ska vara alldeles pluttinutti
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Haha nej
Hade du berättat för dina föräldrar om du hade blivit gravid? - Nej
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - När man fan känner för att ligga
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - Här har du en pizza
- ANVÄNDER DU... -
Deodorant? - Ja
Parfym? - Ja
Kjolar? - Haha neeej
Klänningar? - Nej
Hoodtröjor? - Ja när jag går runt hemma mest, fast jag brukar alltid ha en i väskan om det skulle bli kallt liksom
Hårmousse? - Nej
Hårspray? - Aa
Klackskor? - Nej
Body spray? - Aa
Rouge? - Nej
Foundation? - Ibland
Ringar? - Ja
Mössa? - Inte så mycket längre
Hårband? - när jag sminkar/tar bort sminket
Nagellack? - När jag orkar haha
- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? - Ja
Har du druckit alkohol? - Ja
Röker du? - Nej eller ibland typ
Snusar du? - Nej, det smakar verkligen inte gott
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Ja, fast asså den var redan sönder, jag bara krossade lite mer
Har du tagit droger? - Nej
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Ja
Ljuger du ofta för dina vänner? - Nej!
Har du varit otrogen? - Ja
Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - Inte längre typ
Har du hotat någon? - Aa haha, oj rädda dom blev för mig
Har du mobbat någon? - Ja
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? - Nja
Är du glad just nu? - Aa
Har du en hund? - Nej
Har du en katt? - har ju erika, shit vad hon är katt län
Har du varit utomlands nångång? - Ja
Har du svarat ärligt på alla frågor? - Nej jag är en p12a som ljuger för att värka cool ^^ xD :P
Är du blyg? - Nej haha
Ska du ta körkort? - Planerar väl det
Ska du tatuera dig/pierca dig? - Jajamen!
Vill du har barn? - Nej
Hade du kunnat adoptera? - Ja om jag ska ha en unge lär jag inte föda själv, fyfan
Hade du kunnat adoptera bort? - Kan inte svara på det, det är jobbigare än man tror skulle jag tänka mig
Har du en egen dator? - Ja
Går du i högstadiet? - Nej
Går du på gymnasie? - Nej
Är dina föräldrar skilda? - Aldrig vart gifta
Mår du bra just nu? - Livet gliiiider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0